20.03.2014

00. Prologue.

     Jestem wrakiem. Słabą istotą. Straciłam najważniejszą osobę. Odszedł. Nie ma go przy mnie. Każdy dzień bez niego to męczarnia. Czuję się wyczerpana – nie śpię i nie jem. Zostawił mnie dla innej i wyjechał. Dziś mija dokładnie miesiąc odkąd wyznał mi swoje plany. W tamtym dniu zostawił list, który do tej pory leży na szafce w przedpokoju. Nie miałam najmniejszej ochoty wgłębiać się w jego oczekiwania względem tej „nowej”. Dziś jednak ciekawość wygrała. Około południa bez wzruszenia podeszłam do garderoby i sięgnęłam po białą kopertę. Z ciężkim westchnięciem wróciłam do salonu i opadłam na kanapę. Po kilku minutach zwątpienia, rozerwałam górę. Drżącymi dłońmi wyjęłam ze środka kartkę, która do tamtej chwili pachniała jego perfumami. Nos przez kilka sekund rozkoszował się tym męskim zapachem. Rozłożyłam stronę i ujrzałam na niej Jego koślawe pismo. Zaczęłam czytać:

  ” Droga Kate,
 szczerze mówiąc długo zastanawiałem się jak ująć w słowa to co chciałbym Ci przekazać. Może najpierw zacznę od przeprosin. Mogą się one wydawać nieszczere, jednak uwierz – przykro mi, że to wszystko się tak potoczyło. Wiem, że nie chcesz pewnie przeczytać durnego tłumaczenia, w które i tak byś nie uwierzyła, dlatego oszczędzę Ci go. Zresztą wydaje mi się, że Tobie samo otworzenie tej koperty sprawiło trudność. Mam nadzieję, że pozbierałaś się po naszym rozstaniu. Podczas naszej ostatniej „rozmowy” (o ile można tak nazwać tę plątaninę krzyków) powiedziałem
Ci, że wyprowadzam się z Megan do Los Angeles. Potrzebuję nowego otoczenia. Nie chcę się powtarzać, ale muszę – naprawdę Cię przepraszam. Nasz związek po prostu… wygasł. Musiałem tak postąpić. To była chyba najlepsza decyzja dla Nas obojga. Dziś mam nadzieję jedynie, że u Ciebie wszystko wróciło do normy. Jesteś wspaniałą dziewczyną i sądzę, że nadal powinnaś dążyć do spełniania własnych celów i marzeń. W końcu życie mamy tylko jedno i musimy je wykorzystać jak najlepiej, by później niczego nie żałować, prawda? Zawsze mi to powtarzałaś, więc teraz ja trzymam kciuki za Ciebie. Zdobywaj to, czego pragniesz.
                                                                                             James

PS. Zawsze Cię będę pamiętał. ”

Kilka drobnych łez spłynęło po mojej bladej twarzy. Przetarłam je pośpiesznie i szybko przeczytałam ten list ponownie. Nie mogłam się poddać, skoro sam James chce, bym walczyła o to, czego pragnę.
Już.
Teraz.
 Dziś.
Zrywam się z kanapy i biegnę do sypialni, by zarezerwować najbliższy bilet samolotem do Los Angeles.

~*~

     Czy Katherine uda się na nowo rozkochać w sobie James’a? Czy w ogóle zdoła go odnaleźć w tak wielkim mieście, jakim jest LA? A może nieznajomy, którego spotka będzie w stanie zupełnie nieświadomie zmienić bieg wydarzeń? 


~*~
Ba dum tsss!
Nie lubię pisać czegokolwiek pod rozdziałem, bo wydaje mi się to nieestetyczne, ale to prolog, więc muszę coś tutaj wrzucić. 
Cóż, może znacie mnie z innych blogów, ale o tym lepiej nie wspominajmy. 
Nowy blog, nowa historia. 
Wydaje mi się, że takiej jeszcze nie było! :)
Wszystkie informacje na mój temat znajdziecie w zakładce "o mnie".
Szablon jest jakiś taki,
gdyż dopiero złożyłam zamówienie na jednej szabloniarni.
Kolejny rozdział dodam za tydzień.Wiem, że to sporo czasu, ale chcę napisać kilka rozdziałów na przód.
Do tego czasu zapoznajcie się z naszymi bohaterami.
[EDIT]: ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ W NIEDZIELĘ (23 MARCA)

27 komentarzy:

  1. kocham to <3 celestyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się zaczyna , nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału :)
    Mam pytanie informujesz o nowych rozdziałach ? Jak tak mogłaś by mnie informować ? / @KlaudiaSwaggg

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie się zapowiada :)) będę tu zaglądać. a teraz czekam na 1 roz :**
    i zapraszam do siebie--->http://believe-and-you-will-see.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, świetny prolog <3

    +Zapraszam forbidden-crystal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super się zapowiada. Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na pierwszy rozdział :)
    ciekawie się zapowiada / @SwaglandJB

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na następny.
    Możesz mnie informować? @FolllowMeJB
    zapraszam do mnie: http://pl-bodyrock.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie się zapowiada ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, idę czytać 1 rozdział. Mam ogromną prośbę, mogłabyś informować mnie o nowych rozdziałam na gadu 49865094 ? Byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze się zaczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie się zapowiada, idę czytać kolejne rozdziały, żeby nadrobić. x

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaaaaaaa że ja dopiro dzisiaj znalazłam tego bloga. Lece czytac dalej. ;*** caluski kochana jesteś genialna

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada sie mega :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tylko będę mieć wolny czas, muszę zacząć to czytać. Widzę, że już muszę nadrobić kilkanaście rozdziałów, ale myślę, że będzie warto. // @OlkaBelieber

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaczynam czytać i już wiem że nie przestane...po prostu genialnie *_*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie sie zapowiada więc zabieram się za czytanie *_____* /Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Prolog jest bardzo. Jestem ciekawa co przyniosą następne rozdziały / @monikapxo

    OdpowiedzUsuń
  18. przeczytałam dopiero prolog i już jestem zachwycona. tym bardziej, że Justin i Miley<3<3 jak na razie świetnie kochanie!!

    OdpowiedzUsuń
  19. ahhh przedewszystkim dziekuje za tweeeta o tym <3 zapowiada sie bosko <3 wiec czytac bede napewno <3

    OdpowiedzUsuń
  20. *-* ♥ Już kocham to opowiadanie! x
    nevv-love-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń