1.08.2014

000. Prologue {druga część opowiadania}

!!!ROZDZIAŁY PIERWSZEJ CZĘŚCI ZNAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADCE "ROZDZIAŁY"!!!

Każdy z was został kiedyś oszukany, prawda?
Bolało?
Pewnie jak cholera, co?
Nie trzeba oczywiście przyznawać, że kiedy zrobi to osoba najbliższa, czujemy się jakby wbiła nam nóż w serce.I nagle zmieniamy własne postrzeganie świata.
Sami nazywacie to „nauką na własnych błędach”.
Ja jednak uważam, że to asymilacja –
przystosowujecie się do nowych okoliczności, 
albo wracacie do starych nawyków. 
Czasami zdarza się wymieszać oba.
Wtedy zatrzymujemy się między wspomnieniami i teraźniejszością, 
chcąc czerpać przyjemność z obydwóch.
Na początek, – gdy toniemy w oceanie przeszłości, 
taplając się między tymi przyjemnymi doznaniami, które już minęły, 
wydaje się nam, że to dobre, właściwe. 
Z czasem jednak obraca się to przeciw nam.
Stajemy się bardziej podatni na krzywdy z czasów teraźniejszości
I to wszystko przez to, że nie zamykamy przeszłości. 
Nadal chcemy się nią cieszyć, bez względu na konsekwencje, 
które z czasem, niestety okazują się niewyobrażalnie ogromne. 
Jestem tu po to, by uświadomić wam błąd, który większość z was nagminnie popełnia.
Gdy chcemy zmienić swoją przyszłość i zapomnieć o tym, co było, 
nie zrobimy tego, jeśli nie zamkniemy się na wspomnienia.
To największa zguba człowieka, puszka Pandory.
A osobą, która wpadnie w jej zasadzkę będzie Kate.
Jesteście ciekawi czy uda się jej w porę uporać ze wszystkim?
Czy w końcu będzie szczęśliwa, a jej przeszłość zostanie przeszłością?
Przekonacie się, czytając jej dalsze losy.
Jednak pamiętajcie, że czasem odkrycie prawdy może odebrać nadzieję szybciej niż wiara w kłamstwa…*



_____________________________________
* - cytat pochodzi z książki, którą całym sercem polecam - Hopeless, Colleen Hoover.
Czytałam jednym tchem, a jej ślady pozostały we mnie na długo.
____________________________________
od autorki: Chciałam tylko powiedzieć, że prolog pisałam cztery razy, a oto jego ostateczna wersja. Przemyślenia pozostawiam Wam. ;)
Dziękuję za to, że jesteście. xx


follow --> @KateYPOM

32 komentarze:

  1. o boże oijduioajsdiuasdjizo czekam na pierwszy rozdział
    tak bardzo kocham i uwielbiam te opowiadanie jest one jedną z najlepszych jakie kiedykolwiek czytałam .
    @JB_Angel0

    OdpowiedzUsuń
  2. prolog jak i zwiastun cholernie mnie zaciekawiły! czekam na pierwszy rozdział! @bieberauss

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest nareszcie!
    Świetny!
    Zostawia dużo do myślenia
    No i czekam na 1 rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się !
    http://nazawsze-imagine.blogspot.com/ Chris czeka abyś skomentowała jego wysiłki ;) Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. BOŻE RUCHAM CAŁĄ SOBĄ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne! A możesz powiedzieć tytuł tej drugiej piosenki ze zwiastuna?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba,więcej!! :) /Natalia z grupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest cudowny! Nie mogę się doczekać rozdziałów <333

    OdpowiedzUsuń
  10. om jaki cudowny prolog @Swag_on_Bieebs

    OdpowiedzUsuń

  11. Boże mistrzostwo <3 / @monikapxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekałam na to! Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału! *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Już nie mogę się doczekać co dalej! <33

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem tak szczęśliwa i podekscytowana, że już zaczęłaś pisać drugą część. Szczerze nie mogę się doczekać co tam się wydarzy. Mam nadzieję, że Katy będzie w końcu szczęśliwa z Justinem. Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się prolog widać, że był pisany z głową..? :) I nie dziwię się, że pisałaś go 4 razy. Ja przy czytałam go 2 ale dobra :D Nie mogę się doczekać 1
    rozdziału 2cz *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny, czekam na pierwszy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeczytałam twoje opowiadanie w dwa dni . Jest przecudowne, nie mogę się doczekać co będzie dalej ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pisałam wcześniej zwiastun mi się podoba *_* prolog też zaciekawil i mam nadzieję że rozdziały będą już wkrótce :3
    Czekam na kolejny ;)
    Pozdrawiam ;*
    Marta :)
    @xRiskItAllx

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. super nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już się nie mogę doczekać rozwoju akcji na nowo! Pierwszą częścią postawiłaś sobie poprzeczkę bardzo wysoko! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału ! Ale będzie akcja *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Omomomomomom <3 boję się nowych rozdziałów ;x ale tak nie mg się doczeekać że szok *___________* omomoom <3 xsuxaskiu OMMMMMM <3 dawaj szybko 1 rozdział !! Czekaaam <333 ~ #Twoja_Wierna_Czytelniczka_Klaudia ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Z niecierpliwością oczekuje pierwszego rozdziału *-*

    OdpowiedzUsuń
  27. Omg...omg...omg! Czekam na następny! P.S. To niesamowite opowiadanie! ~ Mrs.Bieber

    OdpowiedzUsuń
  28. czytam prolog z małym opóźnieniem, bo wakacje ale djfkskwks ♥♥♥♥teraz biorę się za rozdział @believeinmeduke kocham ♥

    OdpowiedzUsuń